In Belgium..

Jag trodde aldrig att jag skulle säga detta, men jag saknar faktiskt snöiga Sverige. Här i Belgien är det mest regn och grått. Inte alls speciellt fint faktiskt.
Men men, idag blir det nyårs-presents-shopping för Jeroen som inte redan fixat sina sådana presenter. Ja, här firar de nyår mer än jul av någon anledning som jag ännu inte förstått. Men inte är jag den som säger nej till lite shopping!
Ikväll ska vi på middag hos några vänner i Gent och det ska serveras kanin. Det ska bli spännande att testa, men att äta kanin är faktiskt nästan lite som att äta hund. Känns inte helt angenämt, men jag kan låtsas att det är något annat.
Nu ska jag nog gå och börja göra mig i ordning, halvsnyggt att gå omkring med gårdagens smink.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0