Aj!

Har varit hos tandläkaren idag och tagit bort en sådan där tråd de fäster på baksidan av tänderna efter man tagit bort sin tandställning, för att de inte ska flytta tillbaka. Satan i gatan vad ont det gör nu, vilket betyder att de flyttar på sig redan? Herregud, det kan väl inte vara bra?
Förresten, vill bara belysa att jag är så himla arg på tandvården i Lilla Edet nu efter att jag bytt till Trollhättan! Det var extremt många år sedan jag hade tandställning, och tråden där bak skulle tas bort när jag fyllde 18 (nästan 3 år sedan), något de totalt stuntat i. Jag hade även klagat på en grej som stack ut från en tand, på framsidan, och som var irriterande, men de sa att "ja, så ser dina tänder ut" typ. Det FÖRSTA de märkte på Maria Alberts i Trollis var att "men oj, har du haft tandställning? De har ju glömt att ta bort en bit av plasten här." GAH! Hur puckad får en tandläkare lov att vara, att de inte ens märker att det sitter plast på min tand som inte ska vara där, speciellt efter att jag flera gånger påpekat att det var irriterande att ha den där?? Så nu är hela min mun fixad och "nollställd", tack vare Maria Alberts härliga tandläkare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0