Kväll-Alex vs Morgon-Alex

Varje kväll ber jag min pojkvän att tvinga mig att gå upp antingen när han går upp, eller när han går till jobbet. Jag är väldigt bestämd och säger till på skarpen att "vad jag än säger imorgon bitti så ska jag upp!" På morgonen låter det dock annorlunda, jag säger att jag ångrar mig eller ljuger och säger att jag har jääätteont i halsen och måste sova lite till så att jag inte blir sjuk. Det är två helt olika personer som ber honom om saker tycker han, och jag håller med, jag vet inte vem jag är på morgonen. Tydligen är jag väldigt sur när jag sover överhuvudtaget, puttar bort honom, trycker med min hand i hans ansikte iväg honom om han vill kramas och är allmänt otrevlig. Men det mesta av det här kommer jag inte ihåg efteråt, även fast J säger att jag vaknar! Är det möjligt att jag "vaknar" och fortfarande sover? Eller är det bara så att man glömmer sånt som man gör när man bara är vaken en kort stund? Jag hoppas på det första alternativet eftersom jag uppenbarligen är en riktig bitch då.
Nu sitter jag här med min Senseolatte, lyssnar på radio och försöker plugga. Går inge vidare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0