Faaan!

Helvetes jävla skiiiit!
Det är tamejfan inte klokt hur klumpig jag är. Idag lyckades jag repa gärnet i vår fina bruna byrå/hylla/grej, tror inte att J kommer uppskatta detta när han kommer hem.. Häromveckan gjorde jag en stor repa i vår fejkskinnsoffa och har lyckats repa stolarna med min knapp bak på jeansen. Plus detta har jag krossat minst 10 glas och ett par tallrikar sedan vi träffades. Jag fattar inte. Är även konstant täckt av blåmärken på benen, i exakt samma höjd som vårat bord, jag vet inte hur jag lyckas gå in i det varenda gång, lägenheten är ju stor!! Såhär har det alltid varit! Usch, jag är dyr i drift.
Men ser hyfsat oskyldig ut åtminstone!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Tur du har flyttat hemifrån :))

2010-10-18 @ 17:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0