Tyskland nästa vecka!

Ja, det här med att behöva ha saker att se fram emot under hösten har jag verkligen tagit på allvar i år. Nästa vecka åker jag till Tyskland över helgen för att hälsa på min kära vän S. Kunde verkligen inte vänta till vi åker till Belgien i November, det ligger liksom för långt fram i tiden för att jag ska känna mig nöjd med vardagen så häromdagen bokade jag en resa till. S har jag inte träffat på alldeles för länge nu, så det ska bli superkul att hälsa på och få uppdatera varandra lite med vad som hänt sedan sist!

Nästa fredag tar jag alltså planet till Düsseldorf, där jag aldrig tidigare varit. Kul med något nytt!
Flyger man med Ryanair så har man råd att flyga ofta!
Ett litet tips bara ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0