Tyskland

Sådärja! Flyget gick 06.20 imorses så jag kom hem tidigt och skrämde slag på pojkvännen som fått för sig att jag skulle komma på kvällen. Killen har koll! Nu sitter jag med något flamländskt surr i bakgrunden, vet inte riktigt vad han lyssnar på, politik tror jag. Jaja..


Helgen var GRYMT rolig, det var så kul att träffa S igen. Vi körde vid Rehnfloden, åkte till Shoppingcentret i Oberhausen, satan i gatan vad stort det var, fikade på Starbucks (två gånger hann vi med, och jag är frälst på Raspberry White Cheescake). Åt även en underbart god fyra rätters middag på ett mysigt hotell.
Jag har nu med mig tre paket med kaffepads till våran Senseobryggare och undrar varför det inte säljs i Sverige, sååå mycket bättre än espressokapslar. Ska ta med mig fler när vi kommer från Belgien i November.. I Oberhausen hittade jag även... tamtamtamtataaaaam - Jelly Beans!! Jag är överlycklig! Det finns så sjukt många konstiga smaker - toasted marshmallow, buttered popcorn, jalapeno, och allt smakar precis som det utlovar (tyvärr även jalapenon som jag snabbt spottade ut). I love it, I love it, I love it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0